Stress

hej igen. det här lovet känns det som att jag kommer stressa igenom. 
 
Idag: Vaknade 7:53, ätit frukost. Ska plugga lite. Sedan till stallet och ha stallet med Linnea L och Josse.
Rida ut osv. Sedan så ska jag rida Epos. Tror att jag ska galopp jobba han, helst i skogen om jag hr någon att rida med! Sedan hem så kommer farmor och farfar på kvällen och äter med oss osv. 
 
Lördag:  Upp ganska tidigt ta 09:20 bussen tror jag till valbo och sedan sova med Nora Bella Filip och Gustav. 
 
Söndag:  Kanske ska ha Prego (jag och Lisette ska dela på han över påsk), Wilma kommer troligen kanske sova oss mig. Eller oss henne får se.
 
 
Sen så kommer väll Marre i veckan hoppas ja! Också ska jag plugga och hinna va med kompisar. känns som att jag har trehundraelva saker att göra men får ta en sak i taget, SKA design om bloggen också som ni kanske ser att jag redan har börjat på. Aa vi ses! 
 
När jag hoppade Lassi så märkte jag att jag hade lite halv gullig hopp sits ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0