shit

halloooo typ, kom upp till stallet vid 1 tiden och märkte att hovslgaren hade gjort ett sjukt bra jobb och kjell hade skor på sig! Red han på banan där det är mjukt underlag, sedan fixade ja allt med han så skulle jag rida med Ida på Epos och Dip till kohagen, men då hade epos tappat en sko. Så det blev bara trava och skritta med han på banan... Också skulle jag bara upp till ridskole stallet en snabbis då jag möter Bella och Hanna som ska rida lektion så då följde jag med dom ut på en terräng lektion, hade Bellan (son igår som jag aldrig skrev om..) också vi hoppade dom svårare hindrerna, JAG HOPPADE SPETSEN PÅ LÅNGÅKERN (!!!!!) asså den va såå stor och bella gjorde värsta hoppet över! Men det var sjukt kul! Har faktist haft tanken på att jag vill börja tävla fälttävlan, (men har ingen häst....) Så nu ska jag typ bara sova, ska rida med Emma Rebecka och Vera i morgon, också är det midsommar då! Ska försöka hinna blogga, hörs hej ;)
 
 
(bildern är sen igår) 
Gillar den sista bilden starkt
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0