Slut som artist, eller vad man säger

Hej igen. Sitter hemma i min säng och lyssnar på musik efter en låååång rolig dag! Jag va i skolan sedan gick jag och Bella till Hanssons och tjocknade i oss en semla, efter det gick vi runt sen till entré ungdom och satt där och pratade i typ, länge... ;) Sen vart vi hungriga för kl var typ halv 5. Så då gick vi till grillköket och åt en barn burgare! Sen mötte vi Hampus och Tobbe och så va vi med dom och gick till entré ungdom igen och spelade Wii. Sen frågade vi om vi fick spela pingis och de fick vi, så vi var helt själva i Valhall tror jag de va xD så åkte Tobbe hem, så Hampus spelade musik så sprang jag och Bella upp på senen och dampade och dansade. Haha ja det var sjukt kul ;D Sen kom pappa och hämtade mig... Så då gick alla hem, men nu är kl 8 och kom nyss hem, trött som en flodhäst.... Ska nog sova snart iaf! Kolla näst sista bilden kort Hampus och typ Celine med cp ögon, och jag vet att bilderna från när vi dansade är JÄTTE suddiga... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0