Skäll

jag har fått skäll av Emma igen för att jag inte bloggar, det kanske är bra så jag gör det ibland iaf! 
Men denna vecka har gått åt att fixat mitt rum som jag i natt får inviga, ääääntligen en 120 säng! ♥
Jag försöker fortfarande få in alla gånger tabeller i huvve, det GÅR INTE! helt jävla omöjligt.. 
Senare när jag är helt klar med rummet så kan jag knäppa kort så ni får seee ;))))))) (snäll jag)
Vet inte vad jag ska skriva, men jag ska lägga upp en video på Lovely tror ja, får se om jag orkar göra klart den!
Och kanske ta och lägga upp min avskeds videon på Lyster igen efter som att den är borttagen på nå konstigt sätt, hhm, den som tog bort den, den, ska jag ta ett snack med! haha, men nu ska jag plugga vidare, 
 
btw, jag och några kompisar ska på bio nästa helg, har någon nå filmtips? (det kommer va 2 killar med så inge drama film) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0