Nu har jag varit duktig!

Jag och Bella åkte in till Valbo idag, det var riktigt kul, Jag hade storhandling! Jag knäppte kort på det roliga, Idag köpte jag typ bara grejer som jag behövde. Och så åt i på subway, sen innan vi åkte hem så tog vi en macflurry daim ♥
 
Dream fresh BB cream - Från Lindex  färg light (tror jag?)119:-
Eye make-up remover - Från Lindex 49:- 
Light brown eyebrow liner - Från HM kostade typ 30:-
 
Compact powder nr 12 sandy - Från HM 40:-
Owl necklace - Från Glitter 70:-
Abbey super skinny - Från Cubus stl 26 299:-
Nelly top withe/peacoat - Från Ginatricot 129:-
 
 
Blev nöjd för dagens köp, kan kanske säga vilka som var bäst senare när jag använt alla!  :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0