Hunnit mycket

Idag har jag Ridit 3 hästar hur sjukt kul som hälst! Först så red jag Kara och vi galloperade in på almyra, sedan så red jag Junior, trimmade dressyr på banan. Han var JÄTTE fin, han gick jätte fint i form för det mästa! 
Sedan så red jag ut i skogen på Epos med Josefin på Prego. Det var värkligen hur kul som hälst! Vi körde riktiga galloppbackarna och lät dom springa hur fort dom ville för sista backarna 2 ggr. Sedan hem och byta om och äta mat med Farmor Farfar mamma pappa Kevin Joline och Patrik. Ska sova tidigt för 20 över 8 i morgon så kommer Filip och hämtar mig så ska vi åka till Nora sedan till valbo! :D 
 
btw: Hittade en annons på Marre på hast net ;)
 
 
 Här är en video på han i galopp ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0