Hästar hästar hästar och lite Linnea

 
 
Hej igen, jag vet att jag är sämst på att blogga. Men i helgen har jag varit i stallet heeela tiden.
 
Lördag: Gå upp kl 9 och va i stallet kl 10, mockade fyllde höpåsar sopade fodrade och släppte in, (Jag hade stallet med Emma och Linnea L) Och när vi skulle rida fick jag rida Lyster, åå stackarn. Men jag tror att han överlevde, Nu vart ju saknade av han ennu större. Sen följde jag med Linnea till Wille för Felicia va oss sin pappa så då kollade jag när hon red. Sen hem till mig och käkade popcorn fixade håret och hade litet film maraton! 
 
Söndag: Samma sak på morgonen och sen red jag ut på Collin, vi golloperade dom "riktiga" galoppbackarna och så red jag först så kom vi till slutet där det är backar, och Collin hade allt annat en slut på energi så jag hoppades för allt i världen att hon inte skulle bocka/slänga sig, så jag lät henne galopera så fort hon ville. När jag kom upp och saktade av så kom Bella en bit bakom och sen flera meter efter så kom gammle Gilmar i segast galoppen någonsin, haha han vart ju trött ;) 
 
Men nu snart ska jag sova, skola i morgon! sessssss
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0