Bloggar i kväll ist

kommer troligen inte ha så mycket tid till att bogga i morgon så jag bloggar nu ist. I morgon så ska jag gå upp typ halv 8 för halv 9 kommer Emelie Boman och hämtar mig så ska vi åka till storvik och kolla på lokal ponny hoppning. Det var jätte längesedan vi träffades, alltså va träffades. Det var nog typ när jag precis hade färgat håret brunt. Vi va ALLTID för 2 år sedan, vi va inte utan varandra i mer en 2 dagar max. Roligt hade vi också, men alla förendras och glider ifrån varandra. Men så i morgon ska jag på det sen  så ska jag väll va hemma hela kvällen efter det så då kanske jag kan blogga :) 
 
 
fulisar


Kommentarer
Bomiii

Men guuu.. Vi får ses oftare unge!:*

2013-03-31 @ 20:08:34
URL: http://www.eemeliebsk.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0