älskar denna video

Avslutade kvällen på bästa sätt! Jag lina och nora åkte till bruket och köpte lite muffins och 4,5 liter läsk, sen gick vi upp till Bella och in i hennes rum och skrek när hon kom och öppnade, för hon fyllde år för en vecka sedan. Hon hade redan fått ett halsband från mig, men från mig och Lina fick hon lite småplock från linas rum xD Det var en gamal mobil en väska för typ 400 toa papper en strumpa EN sko och lite annat. Vi hade jätte roligt, men nu ska jag nog kolla på en film sen sova! 
 
Denna video är så bra, till och med jag fick en tanke på vad jag igentligen gör, oh vilken risk jag tar. 
 
Ses i morgon, det är skola i morgon också. JOBBIGT.... Haha vilket rörigt inlägg...
 
MEN NU SKA JAG GÅ SES ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0