Stalleettt!

hej på er! hade bad i morse sedan massa lektioner. Sen när det skulle v sista lektionen muski så hade jag on i huvve och mat bah, aa men du kan väll åka hem, du har jobbat så bra! åk hem och drick vatten osv! jag bah wath? så jag ska inte gå på musiken? han bah neej du behöver inte åk hem du :) aa så tog 14:15 bussen istället. 
 
Men nu ska jag chilla lite och sen blir det stallet all night long, nää bara hela kvällen. Men vi ses kanske senare! 
 
bye bye bitch ;* 
 
 
JAG VILL HA SOMMAR !! 
 


Kommentarer
wilma<33

saknar dig skiit mycket!!! måste ses någon dag!!!<33 så snygga vi var på bilden <33 //wilma

2013-01-27 @ 21:04:59
URL: http://wilmaolollo.blogg.se
wilma<33

saknar dig skiit mycket!!! måste ses någon dag!!!<33 så snygga vi var på bilden <33 //wilma

Svar: aww de är klart att vi ska <3 <3
Celine

2013-01-27 @ 21:04:59
URL: http://wilmaolollo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0