nothing like us...

Hej, fick Emma på mig att jag skulle upptadera bloggen så lär väll göra de.
 
I måndags: Va i skolan galopp jobbade Epos på åkern med Ida.
 
I går: Va ju i skolan sedan klippte jag mig, har typ ångest för att de vart så kort så nu ska jag köpa hårfärg ch färga mitt gamla löshår! 
 
Idag: Va i skolan, sen så på väg hem i bussen så fick jag veta att Justin har lagt in en extra konsert den 24 och dom släpper biljetterna på fredag kl 10 så nu äre bara att övertala mamma och pappa, för att jag och Bella har redan fixat skjuts och allt! Men nu ska jag jobba lite matte (♥) sen så ska jag gå till bussen och möta Emma och så ska vi gå till stallet och jag ska ha Epos på lektion i dag igen. Så kanske det blir så att jag ska va med på Kasmir i hopp laget div 2 :D 
 
Föresten så släppte Justin sin nya skiva nyss som är Believe acustic och den är huuuuur bra som hälst! Nästan bättre en vanliga Believe, men det är en ny låt som heter nothing like us och den är bäst, de är drf rubriken vart som den vart ! :p 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0