gick inte som förväntat...

AAAAAAAAAAAAAAA DAFUCQ HHAFKNIREUHVÖ3GVUOIELJDFH2PER2TUOJFRPTROIF AAAHHH!!! 
hade skrivit vääääärsta inlägget då internet fick nå fel och dampade så att allting försvann.. men jag drog ut och joggade idag iaf och det kom ingen video pga mitt viddy har nå fel så nu får kolla på den på min viddy ist om ni är intreserade. men joggade iaf i typ 30 min idag, sedan gick jag hem för att de var såå kallt. 
Men i morgon så slutar jag typ 14:20 eller nå sedan drar jag och klipper mig! sen så blir de att rida Epos, har ingen att rida med så kanske blir typ barbacka på banan eller nå ist. Men nu ska jag göra kväller för de blir upp tidigt i morgon. Nu SKA jag bli nyttigare! och träna varenda dag. min lilla tränings vecka m: rida t: idrott o: rida t:idrott f:springa l:rida/gym s:rida/gym såååå nu äre fin kropp till sommaren som gäller! :D 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0