Vill ni veta?!

Nu är det så att jag Celine Linnea Nyberg och min bästa vän Isabelle Linnéa Charlotte Öster...
Vi två tillsammans har jobbat länge för att tjäna i hop pengar...
Och nu är det klart..
Och NI ska få veta...
 
VI SKA GÅ PÅ JUSTIN BIEBER!!! 
 
AAAHHH WOOP WOOP HBFJEAGUINEDFEFNYUF (LYCKA) 

Ja så är det! Vi har biljetter och dom är nu skickade och på väg till oss, och vi är 99,9% säkra på att dom inte är falska! För att vi får kvittot med, och han som säljer dom har gett ut sin adress telefon nr och allt, och bara för att vi skulle tro han att dom var äckta så mmsade han en bild på biljetterna kvittot och hans körkort! Och när vi får biljetterna så ska vi ringa ticnet för att kolla om dom är äckta!
 
Och hennes förra låssas pappa ska köra oss till sthlm och hem. Hur snällt är inte det?! ALLT är planerat! 
 
Den 24 April typ kl 11/12 så lämnar vi skolan, våra vänner och Hofors, vi ska åka och köpa något att äta på vägen dit, sen sååååå åååååker vi in till vår huvudstad och ställer oss och köar, för OM det är någon som har gjort lika dana biljetter som oss så ska vi komma in före dom. så nu kan jag stryka en grej från alla mina "before I die" grejer! 
 
Ni ska känna den lyckan jag har, haha fast det är 79 dagar kvar, såååå jävla taggad döööör!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0