bellaaaaaaa

hej, vill ni veta en sak? Jag har världens bästa vänner någonsin! Hur gulligt är det inte att dom pratar med mina föreldrar och allt så när jag kommer hem och går inte på mitt rum så skriker alla ÖVERASKNING! och jag blir så jälva räd så jag skriker och slänger mig ut från rummet och stänger dörren... aa min reaktion... Men sen så hade dom fixat med kladdkaka och cola ships osv så de blev en mysig kväll med Lina Ofelia Bella Bella och Nora. Haha söta dom ♥ Sen åkte all hem utom Bella Hansson så vi åt kebab sen åkte vi hem till hennes pappa och bäddade så jävla snyggt med Hana monthana (hur stavas hon?!) och Kim posibal (Hur stavar man de?!) täcken och kuddar så de vart mysigt! Sen kom Ofelia och sov med oss och idag så har vi kollat lite på film osv, har nyss ätit och ska duscha och så för i morgon är det skola  (: seeeyööö
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0