skooooola

Va i skolan sedan gick jag hem till mormor och så skulle hon jobba. Så jag blev själv där till kl 15:00 så jag tog tillfället och poppade musik och danade, och mormors katt Lovis hängde också me ;p
Sedan så kom mamma och hämtade mig så åkte jag hem bytte om, åkte till stallet där fixade jag Wersel lite och tog på han tränset och ett grimskaft och gick ut på en liten promenad och träckte på benen. Han följde mig bra och när jag stannade stannade han osv, han är fin han! Nu ska jag bara slappa. Har hittat en klänning som jag tror att jag ska köpa, den är JÄTTE billig bara 125 kr (!!!) 
 
(tog bilden från Viktor Frisk) 
 
 


Kommentarer
Nora

Vilken affär ?? På nätet någonstans

Svar: Japp Nelly :)
Celine

2013-04-12 @ 20:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0