Kjell?

Hola, jag vet att kl är 20 över 3 på natten och jag bloggar;) men jag och Linnea åkt iaf till stallet kl 1 och fixade allt åt dom, dom skulle komma kl 16:00 hade dom sakt. Och sedan när vi var klar så va kl typ 2 och vi skulle åka på kalas för Frida kl 6 så vi väntade och väntade, och sedan när kl va 6 så sa annki "men dom bli lite sen, kanske om typ 2 timmar" och så åkte vi och va med en tag på kalaset. Sedan så skulle vi åka och möta dom fast då så klart vart dom sena igen och halv 11 så sätter sig Linnea på toa och då såklart kommer dom och jag skriker och Linnea bah:nej dom kommer inte du skojar
Jag: MEN DOM ÄR PÅ VÄG DOM ÄR TYP HÄR NUUUUU!!! Och dom va där, sedan när vi lastat ut osv så skulle vi gå med dom, och jag tar Wersel och då klart så märkte jag en grej med han som jag inte räknat med. Han va så jäääävla stark och han blev bara starkare och starkare hur längre vi gick, sedan när jag stog lutad bakot på hälarna och han drar mig framåt så frågar Vera om hon ska ta över, så vi byter så gör han samma sak med henne x'D men han va sååååå mysig osv i boxen och mysa med (fast han va lite stressad) men nu ska jag sova oss Frida med Frida Linnea Lovisa Wilma och Ida



Kommentarer
Linnea

Kan inte du filma ditt rum ? :)kram din blogg-läsare<3

Svar: Jo det kanske jag kan, ska bara städa x'D
Celine

2013-04-07 @ 18:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0