Hur söt?

Hej! Idag har jag varit in till Valbo med Linnea för hon skulle handla, sedan åkte vi hem och till stallet, mockade fixade höpåsar osv sedan så väntade vi.. Och sen så skulle vi prova ut nya sadlar åt dom. Och jag fick ta Windys gamla.. Men han fick mitt pullar-träns, (tror jag det stavas) och han va såååå söt! Sedan så skulle vi rida, och hur cool va inte han då? Han va pigg, samtidigt som han inte svarade fram för skänken och när han väl hade stannat. Då stog han still.. Haha ja hela läktarn skrattade åt mig och jag skrattade också ;) Men det går inte att förklara, också kunde han ju inte galopp skänken över huvve taget. Så man fick jaga på han tills han galloperade... Men han va hur mysig som hälst, och jag känner att detta kommer bli något bra..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0