Vem är jag ?

Vem är jag? Jag är en tjej från en liten ort kallas Hofors, Jag är född 2000. Jag bor tillsammans med min familj, mamma, pappa, lillasyster Joline och Storebror Kevin och Lilla Tarzan våran katt. 
På min fritid så rider jag och är med mina kompisar typ,och så går jag ju i skolan, min skola heter Petre´skolan men när vi uttalar det så säger vi typ p3. Jag rider och tävlar
en ponny som heter Lyster.Om du klickar på tillbaka knappen och sedan
på ikonen under mig som det står Lyster på så får ni veta mera om honom, och hur han är osv!
Men de 3 bästa saker jag vet är hästar fotografering och mina kompis typ jao. 
Men nu vet ni mer om mig så jag hoppas att ni gillar bloggen och fortsätter följa
och kommenerar delar osv // Din Celine ♥
 
 





Kommentarer
brian meki

fin blog

2012-11-16 @ 19:43:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0