Tävling all day long,

hej hej Lovisa sova oss mig inatt , och vi typ bara,... sov haha ;) men iaf så fixade vi/jag ju Lyster på kvllen och vi gick upp typ 7 och åkte t stallet och lastade han och åkte iväg, vi kom dit och jag anmälde mig och gick banan osv sedan jag bah fuck off!! Jag glömde nycklarna! Och dom går till min rycktlåda och i min rycktlåda låg mina sporrar. Men som tur var så fick jag låna Wilmas sporrar och vi klarade hela rundan utan något stopp eller någon stegring♥
 
Så fikade jag och rid fram ill andra klassen, så letade jag i byxorna efter min mobil, och där låg nycklarna! omfg!! Så då hade jag ju sporrar! :) Och super ponnyn gick in på banan och gjorde sitt jobb nolla i både grunden och omhoppningen, tyvärr så var han lite trött men en tredje plats blev det (men det var bara 2 plaseringar) Meeeen jag är så jävla jöjd över min prins ♥
 
Och så drog vi men jag fixade i stallet men var så jävla trött och sedan dess så har jag bara slöat, och när jag kom hem så somnade jag det första jag gjorde haha ;) Men vi ses senare puss puss! 
 








 
You The Worlds Greatest ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0