R.I.P

Idag galoperade 2 stycken 7:kt fina hästar till dom gröna ängarna, och efter som att jag skriver om det så kännde jag båda. Den ena hette Dimon även kallad Danne. Han tilhörde min mkt goda kompis Felicia  och hennes mamma Ulrika, Han var 33 år gammal och Ulrika köpte honom som 9 åring, så efter snart 25 år tilsammans skils dom åt. Den fina Danne var en ovanligt pigg ponny för sin ålder och galoperade fortfarande, men var så tunn och smal så han skulle omöjligt lara av vintern efter som att han bara åt färskt gräs (inte något hö osv). Men efter 33 låna år så får han raca över ängarna! 
 
 
Machias tror jag hon stavades var en dam som jag inte vet hur många år hon var men en god vänn och hade problem i alla 4 ben och kunde derför inte stanna ed oss, om han inte hade haft det så hadde hon fortfarande vart på tävling banorna! 
 
Nu vill jag ge all in kraft till er som båda har förlorat sina bästa vänner idag, !!
 
 
Danne: 
 
 
Majs :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0