när jag var liten fick jag lära mig hur många dagar det var på en vecka hur många minuter det var på en timme hur många sekunder det var på en minut, men inte fan fick jag lära mig att en enda sekund utan dig är som en evighet♥

altså aa, seriöst vet inte jag hur jag kommer kunna klara mig när jag slutar på Lyster, då kommer jag ju ha en anna ponny då men endå, när jag ser lyster blir det bah som om det jag vet inte jag blir avslappnad typ. Det kommer att bli sjukt jobbigt, men aa sådant är livet, men det är ju nu det ar börjat fungera mällan oss.
Det är nu som vi är på max, det är nu vi hoppar typ 90 banor som om det vore bommar!
När jag började på dig så kastade du av mig på 60 hinder och stannade på typ 50 hinder. 
Men jag visste, jag visste att det var någonting speciellt med dig, jag förstår inte vrf jag vakde just dig? 
du var så "elak/busig" så att jag var nästan på väg att ge upp ett tag, 
Men idag är jag stolt över att jag inte har gjort det, Förra helgen så startade vi våran fjärde lokala och gick felfritt i båda klasserna! Jag kommer starta 4 STARTER i loka till med dig, sedan, is over. jag bah går vidare.
Jag går i från han medans mitt hjärta och mina ankar stannar vid dig ett tag till. 
Jag har restan av året kvar mid dig men det är för kort tid, nu räknade jag ut att det är 9 ridlektioner kvar på dig, och med alla gånger som jag rider dig utanför lektion kanske jag har 15 gånger kvar på dig rygg! 
kommer skana dig 7:kt mkt oc jag vill hinna starta 80 cm och gå felfritt i det innan det är slut! 
 
 
bilder sedan senaste hoppträningen! 
 





 
 
tsm strattar vi och har kul bästaste,
 
Älskar dig, nu då och föralltid! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0