hetsig dag osv!

kommer en kort blogg, jag var i skolan sedan sycklade jag hem till lovisa och gav henne läxa sedan hem och med mamma upp till bruket oc köpte ett par jeans/byxor till mig sedan hem och till stallet där skulle jag rida Alice och det gick jätte bra till en början sen var det som att vnda på en hand hon bara spegrade och nockade mig 2 ggr så hande skit ont i huvve och i min näsa, :( Så annki sa att jag behövde inte rida nå mera men om jag ville så fick jag rida i andra gruppen också efter som att det är inte så kul att komma dit och betala för att bli nockad och haft ihjäl skränd av en o uppfostrad ponny eller ? Så fick jag rida puppy i andra och det gick sååå mkt bättre tillslut gick  hon fint till och med  (y) ses senare puss hej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0