Dag 7. Min närmsta vänner

Bella och Nora just nu, Det är lite rörigt nu. För nu är jg ovänn med lovisahatarhenneförhonharettfelellerganskamångs hoppas att ni fattar, men då är det bella och nora. Jag hade fler vänner fört men jag dissade ALLA bara för att få va med hon, jag ville vara med andra men jag "vågade inte" för att då bev lovisa såååå jävla sur så jag va bara med henne för att jag ville ha henne som vän + att jag ville ha andra men Lovisa han kan bara ha en vän i taget hon måste bossa annars blir hon sur! och jag var hennes slav i typ 2 år men nu orkar jag inte mer ch sa ifrån och direckt gick hon tilll någon annan och sa att jag var dum i huvve osv?!?!? men jag vanar er ni kommer ongra er, det gör jag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0