Dag 4. Såhär ser jag på mig själv

Jag är en ganska trevilg person som gillar att köra mitt race men vågar inte riktigt, jag rättar mig mkt efter vad andraa tycker men jag vill ha sådant självförtroende så att jag bah kan skita i vad andra säger och göra som jag vill! Jag är inte redo för det en, men det ska jag bli. Men om jg ska förklara mig men några ord så blir det, galen, tjej, knubbig, tävlings inriktad, älskarhästar osv haha aaa,
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Nu ligger jag i min säng och slöar vette fan vad jag ska hita på iidag ingen vill va med mig!! :( men vi ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0