Y.O.L.O

HHAHAHAH åå han inte blogga  igår, men nora fyllde år  och jag och bella tänkte ut något extra bara för henne, EN ÖVERASKNINGS FEST! Vi bjöd några av hennes vänner och vi typ skrev lappar 
vart hon skulle gå och för vi hade gömt oss, och sedan när hon räknade till 5 så kom alla ut och bah ÖVERASKNING! hahah ni skulle sett hennes min! 
Det var jag bella ofelia lina jossefin och anna, sedan fick hon presenter sedan år vi kladdkak
sedan så hade vi lite yolo party, eller vårat party bestog av cupcakes i facet och kladdkaka, 
fett kul sedan var det bara att städa! 
Sedan åkte jossa hem då gick vi andra ut och dampade sedan till slut var det bara jag och nora kvar, 
vi kände att vi måste avsluta denna dag bra, så vi drog upp till rondellen oh vslutade den underbara dagen med en kebab talrik ♥
Jag älskar mina kompisar, dom är underbara helt enkelt! 
LIKE  FAMILY !!!! ♥
 
 
 
först är det nora sedan är det nora och jossefin sedan är det hela gänget <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0