(Ingen rubrik har skrivits)

Hej, min dator har pajjat så kommer typ nästan aldrig kunna blogg nå mera...
Eller joo men inte lika ofta, pappa ska skolla på det men det går inte att ladda den bara :( 
Men igår så  var jag och bella och nora efter kolan sedan så drod alla hem så ringde bella och dom hade en biljett över till swingit så då var vi på de!  Och där mötte vi Nora så då var alla igen. Fast nora satt med oss eller hon tog en stol och satt brevid oss (y) Det var kul iaf! :D 
Men det hära var den första  showen och så ska jag och mamma gå på den sista. 
Men nu så sitter jag vid mammas och pappas dator och lyssnar på musik, Bella och NOra är på DM i badminton idag så jag och Nora kanske ska sova i natt, vi får se, Jag har lite ont i halsen :( 
Meen aa ses :* 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0