fuck up and die, I promise I dont not cry,

hej hej, är med wilma nu jaoo,
jag åkte till henne typ 1 sedan kanske vi red ut typ halv 3
jag red kocken och wilma red sparkle!
hahah det var fett kul, men sedan skulle vi gå förbi något hus där det var en gubbe som var ute och snickrade
och då blev ju Kockis rädd för det och började slängs sig,
då sa jag till gubben att han kunde väll sluta hamra en stund?!
Då skriker han: VADÅ ÄR HÄSTEN RÄDD ELLER ?!
Och irreterad som jag blir så skriker jag tbx, att JA DET SER DU VÄLL ?!
Och den jäven blir surare och skriker: MEN NI KAN JU UPPFOSTRA HÄSTARNA SÅ DOM ÄR TRAFIKSÄKRA!!
Och sedan fortsätter han hamra medans jag sitter på stora Kocken som trippar runt och runt och vill bara sticka i väg, chyss gubbe..... Men vi kom hem iaf och i morgon så ska vi  rida samma väg igen och om den dära gubben gör samma sakigen, då ska han fan få veta hur mitt humör kan bli.
Men då ska jag rida Kocktail igen och wilma Spalkle, men sedan när vi kommer han så ska vi byta och då ska vi rida runt körbanan ett liten sväng !
Nu skavi dampa och äta chipa, bye bye m lovers! ♥
 
Kocken är den buna stora som jag red på , och wilma är typ lika lång som mig ;)
Kockis blir en tomte <3
 
DINO <3
 
puss puss hörs :*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0