Den enda gången jag backar är när jag tar sats

Jag skriver det igen, FYFAN FÖR MOBBNING! 
Alltså, jag blir så trött på fok som klankar..
Jag känner en som heter Nora som är bisexuell, och hon har gått ut med det, och vågar stå för att hon är det! 
Det är fan starkt, men kan ni förstå hur mycket skit hon får för det? 
Folk ringer på dolt och säger att hon är äcklig sedan lägger på.
Folk chattar med henne på fb och skriver att hon är så jävla äcklig att hon är lebb osv.
DET ÄR SÅ JÄVLA LÅGT!
Att hon försöker vara stark och berätta fast hon vet konsikvenersna *stav* och ni sitter hemma på erat feta arsel och skriver saker så att hon kan mår dålig, det är folk som äe äldre en mig också, men snälla, väx upp för faan! 
Tror ni att hon/dom som är det hare så jävla kul? Jag lovar att dom som mobbar inte skulle säga ett ord om du vart bisexuell/lebb/bög. Som Nora skrev: Man blir kär i en person, inte personens kön.
Bara så ni vet att jag vet vilka ni är som säger saker till henne, Och ni kommer aldrig att bli kallad för min vän,
Och Nora om du läser detta, du ska veta att du kan säga vad som hälst till mig, för jag tycker om dig som du är, och fast du är bisexuell, du kommer alltid va min vän, jag lovar <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0