Dag 8: Tre saker som du ogillar

1. Spindlar dom e så äckliga fula uush!
 
2. när man tänker jag ska bara sitta vid datorn i 2 min till, slår av om 40 min...
 
3. Det måste va någonting som ingen kan tycka om, MOBBNING!!
Det är så lågt man kan sjunka, jag tror att dom som är mobbare inte mår så bra, eller vad tror ni?
För att kränka en annan männinska, det är sååå hämskt jag har varit med om det själv, men kanske inte så kraftigt, men altså att någon sänger dit en onödig kommenter som sårar en så djupt. 
Den som sa det ordet tex "hora, jävla idiot, du e dum i huvve, slampa"  

Jag kan fortsätta hela kvällen, men bara ett ord som "alltså jag tycker att ditt hår inte är nå fint" 
det kan såra en så djupt, Och det finns inget i hela världen som kan rädda en från den känslan, fattar ni? 
Det är nog det jag hatar mäst, Upp med en han till alla som blir mobbade, för att dom klarar den där skiten, att få folk på sig och veta att man blir hatad, hemskt... 
 
 
 
 
Men tänk på Amanda, hon blev mobbad till döds, och att en person dör av andra i jämn ålder är fan inte ok
 
 
kolla denna bild, det var en kille som var ett år yngre en mig som dog (inte av mobbning) 
men kan ni föreställa er hur det är att stå här? Att stå och höra och se alla anhöriga, vuxna kompisar och övriga personen gråta? Ett litet barn går fram och ställer dit ett ljus, det är några som står och torkar varandra tårar medans alla andra står och snyftar och ger en tanke till han, 
Kan ni förstå och komma och se allt det, och veta att det var jag som tog livet av "h*n" blandannat, 
SÅ SLUTA MOBBA NU! 
 
puss hej och godnatt :*


Kommentarer
En du känner! <33

Idag va det än som sa att jag var dum i huvve 3 gåmger! :'(

Svar: Hahah, lite kul för att jag ser din ip så jag vet att det är du Felicia ! men vet det är inte kul <3
Celine

2012-11-15 @ 15:01:06
URL: http://teamcponnyss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0