Dag 3: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

1: Att vara sig-själv 
2: Att ta mig före hans kompisar
3: Han ska fåga visa sig tsm med mig
4: Han ska tycka om att "mysa" (kramas osv) 
5: Han ska aceptera att jag inte har så mycke tid på fritiden pga ridningen
6: Han ska ha lika dålig humor som mig, inget stone face,
7: Älska mig för att jag är jag
8: Inte såra mig, och om han ska det ska ha göra med face to face,
om han inte gör det så kommer han inte bli kallad min kille, 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår så sov bella oss mig och vi kollade på film och myste osv, hade ett kanske jobbigt samtal. 
Men hade de super som vanligt när det är vi2! 
Sedan vaknade vi kl 12 och jag skulle rida kl 1,
så det var bara att skynda sig till stallet och red först windy sedan lille pyster ♥
Sedan var jag klar i stalle halv 4 så åka jag med då och fixade och gick på revyn som zebbe va med i! 
sååå duktiga alstså! Talang, var kul också! 
Nu ska jag borsta fixa mig sedan slå på en film eller om jag hanar vid datorn hela kvällen, 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0