Breathe Me

Hola amigos! :p
Idag så var jag i skolan, där hängde jag med Nora och Bella som vanligt. 
Men när vi satt och spelade på pianot så gick jag och pratade med jossan Dammrååååttta  och glömde min mobil vid pianot, PANIKEN SOM UPPSTÅR! haha men dom hade gått till slöjden och tagit med sig den, 
så jag överlevde... xD 
Men sedan så var jag hem och chillade och sedan till stallet och red i min nya grupp, jag red på lyster och det gick kanska bra (y) och I min nya grupp så är det jag bella jåsefin emma rebecka/marita och Lisette! 
Men vi körde på 3 upphöjda bommar och vi skulle länga och kort galoppsprången i mellan det och det vart svettigt...
Men det var en rolig övning! 
 
 
typ så såg övningen ut! 
godnatti <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0