ponny snack

hej jag har det ju liiiite jobbigt nu med Lyster och allting, men jag har nog bestämt mig för att jag ska tävla han när han kommer tbx från björkängs. sen så ska jag sluta på han 2013....jo herre gud vad gammal jag känner mig nu!  ;) 
men så ligger det till och jag kommer nog att böra på den lilla skit c ponnyn Junior eller Fjodor om jossefin ska börja tävla allis.. men helst av allt skulle jag ju villa hem en ponny på foder, men det kommer ju troligen inte att ske..
 men jag kan ju lägga upp några anonser på ponnysar jag vill ha! ;) 

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=622096
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=621750 


den hära vill jag ha mäst av alla ! ;) 


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=621506




s
es ssenare!    :D


Kommentarer
Anonym

ett tips, eftersom du verkar rida ridskolehäst fortfarande borde du inte kolla på sånna dyra hästar eftersom dem antagligen inte kommer vilja sälja till nån som inte haft en egen innan och som inte tävlat dem högre klasserna på tex b-ponny ;) ett tips bara :)

Svar: haha, neej jag fattar men det hade ju varit kul att ha en så duktig ponny, MEN jag kommer/får inte köpa ponny. och om jag skulle få det så skulle jag ju inte köpa en elit ponny utan en som har gått LB/LA typ. Men det är bara kul att titta på "elit" ponnysarna och tänka att nån gång kanske jag har en sådan duktig ponny :)
ps: skulle upskatta om du skrev ditt namn!
Celine

2012-06-19 @ 19:31:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0