kort inlägg

hej kommer ett kort inlägg om dagen jag vaknae typ 12 köka sen kom mormor och så jorde vi äppel knyten (y) 
Sen städade jag rummet osv sen åt jag igen. aa har typ inte haft någonting för mig på hela dagen.. 
Sen så kollade jag på en film som hette galetkär eller så var det heltkär aa eller nånting i den stilen! :D 
 
Jag och mormor beställde en bok som jag tror att är bra! den heter 14 år till salu. den värkar bra såå aa bye bye! 
 
saknar mitt ♥:a sjukt mkt !  
 
och som jag hoas att ingen har missat så ska jag tävla Lovisas ponny Tippex på sommar hoppet, både 70 och 80!
kommer nån gullig bild på han från förra sommarhoppet (då tävlade vi bara 70)
 
och jaa sista bilden är mobbad och det får ni leva med <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0