hej sitter hära med Lovisa och Felicia!

hej sitter nu i sängen med Lovisa och Felicia!
Vet inte riktigt vad vi ska göra.. Men tror att vi ska dra till stallet sen till Felicias stall.
Dom var upp och köpte Ben&Jerrys, men inte jag, jag köpte ett tuggummipaket ^^
OCH NEJ, jag bantar inte jag vill bara vara nyttig och jag kommer inte att svälta mig själv eller något utan bara gå ner LITE i vikt och bli nyttigare och inte äta godis,glass,chips osv... men men..
 
 
 
Älskar din skiit mkt bby, Blir så jävla arg när jag får veta att det är andra har vetat det skit läng
ge men inte sagt någonting till mig, till mig!  jag är fan också skit ledsen över vad som har hänt!!! 
Jag hade också ett speciellt band till han! Han var "min" ponny också!
 
Älskar dig iaf, och hoppas att du har det bra nu!
 
R.I.P världens finaste D-ponny, kommer alltid minnas dig!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0