dip dye!

hej har beställt lagunblå hårfärd och jag har tänt att göra dip dye i mitt hår med det ! ;) 
hur tror ni att det blir ?!  Jag tror att det kommer att bli snyggt!  Jag sov oss bella inatt, och vi var vaken till 4 och kollade på en film som ar bra..Ikväll eller i morgon kommer det en video blogg, 
är det nån som skulle villja göra en design och header till mig ? om du har lust så släng in en kommentar.
Men kom ihåg att jag har den "nya" blogg.se
Nu bestämmde jag mig att jag ska byta sida på luggen. 
2 Ubersnygga bider på mig och bella !! :D 



Kommentarer
lovisa

hur gammal är du ? undrar ;)

Svar: Jag är 12 är :)
ställ din fråga om mig i min frågestund! :)
Celine

2012-06-23 @ 18:49:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0