det blir alltid bra i slutet, om det inte är bra så är det inte slutet!

jaa men tjenare,,, nu ligger jag hära i min säng och undrar om jag sa ringa min kompis Lovisa?! Ää tar ett kort ssamtal på engång. och hon svara inte. så jag ringer henne lite senare ist! ja jag tror inte vi ska göra någonting speciellt, Jag ska sova oss Wilma på lördag till söndag, JIPPEIJIPPIE!  Eller om det blir fredag till lördag för att jag skulle hoppträn Tippex på söndag..     Vill ni veta vad jag stör mig på ? Folk som kallar mig fjortis, jag är ingen fjortis! 
Jag går inte runt med fondaison *stavning* så jag knapt an få nån luft och mascara så ögonfransarna håller på att klibba i hop, och så mkt idomin så man inte ser den vanliga förgen på läpparna ?!! Jag använder utters lite smink !! 
det här jag :
 
 
och det här är en fjortis :
 
 
 
Ja ni ser skillnad och det vet jag! see u later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0